2013. január 27., vasárnap

Januári szappanok

Ezeket a szappanokat az utóbbi időben készítettem. Mindig jött valami új ötlet, amit ki kellett próbálni. :) Márcsak ki kell várni az érési időt, hogy lehessen használni őket.

1. Körömvirágos - shevajas ápoló szappan: shevaj, körömvirágolaj, szőlőmagolaj, ricinusolaj, kókuszolaj, körömvirágtea, színezéshez édes-nemes paprikát használtam.



2. Csokis - shevajas, csillámos szappan: olivaolaj, kókuszvaj, ricinusolaj, szőlőmagolaj, sheavaj, körömvirágtea. Színezéshez: étcsokit és édes-nemes piros paprikát használtam és tortákhoz való csillámport használtam.


3. Mézes - tejes szappan: sheavaj, olivaolaj, kókuszvaj, méhviasz, ricinusolaj, mandulaolaj, kecsketej. Színezéshez kurkumát hsználtam.



4. Sárgabarackos szappan: olivaolaj, kókuszvaj, sheavaj, kecsketej, sárgabarackpüré, narancsillóolaj, narancsvirágvíz.


5. Levendulás - shevajas szappan: olivaolaj, kókuszvaj, sheavaj, kakaóvaj, levendulatea, levendula illóolaj.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése