2013. január 27., vasárnap

Babapopsi kenőcs - extra ápoló

A korábbi kenőcsök is nagyon jók voltak, most egy picit más próbáltam.

5 evőkanál mandulaolaj
1 evőkanál shevaj
2 teáskanál cink-oxid
5 db E-vitamin kapszula
5 csepp mandarin illóolaj

Egy lábaskában felmelegítem az mandulaolajat, beleteszem a sheavajat és felolvasztom benne.
Félrehúzom, beleteszem a cink-oxidot és egy botmixerrel összekeverem. Ha kissé kihűlt, belecsepegtetem az E-vitamin kapszulák tartalmát és az illóolajat.

Ezután betettem a mélyhűtőbe 1 órára.
Szép sima, jól kenhető krémet kaptam. Az illata pedig nagyon kellemes.


A mandarin illóolaj fő tulajdonságai: fertőzésgátló, görcsoldó, szélhajtó, nyugtató. Az egyik legbiztonságosabb illóolaj, ezért kifejezetten ajánlják gyermekeknek és a terhesség ideje alatt is. Lelki hatását tekintve erősítő, segíti az ellazulást és meghozza a pihentető álmot. :)
/ Részlet: Gill Farrer - Halls: Az aromaterápia bibliája című könyvből/

A baba szájába ne kerüljön, belsőleg mérgező!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése