2012. október 26., péntek

Popsikenőcs babáknak

Kifogytunk a popsikenőcsökből, mert, ha meglátja Petike, ami itthon van, heves tiltakozásba kezd. Úgy éreztem, javítani kell ezen a helyzeten.
Készítettem már ezt a kenőcsöt, de akkor túl sűrű lett, alig tudtam kenni, így kicsit változtattam az arányokon.

Hozzávalók:
5 evőkanál olivaolaj
1 evőkanál reszelt méhviasz
2 teáskanál cink-oxid
5 db E-vitamin kapszula
5 csepp levendula illóolaj

Egy lábaskában felmelegítem az olivaolajat, beleszórom a reszelt méhviaszt és felolvasztom benne.
Félrehúzom, beleteszem a cink-oxidot és egy botmixerrel összekeverem. Ha kissé kihűlt belecsepegtetem az E-vitamin kapszulák tartalmát és az illóolajat.

Ezután betettem a mélyhűtőbe 1 órára.
Szép sima, jól kenhető krémet kaptam.

A baba szájába ne kerüljön, belsőleg mérgező!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése