2012. október 17., szerda

Fürdőgolyó házilag

Korábban is készültek már itthon fürdőgolyók, de most változtattam az összetevőkön. Az alapreceptet
itt találtam, de egy picit módosítottam rajta és csak fél adagnyit készítettem.

Hozzávalók - fél adaghoz:

1 bögre (240 ml) szódabikarbóna
1/2 bögre citromsav
 2 evőkanál zabliszt
2 evőkanál kókusztejpor vagy tejpor (én összedaráltam kávédarálóval kókuszreszeléket)
2 vőkanál körömvirág szirom porrá őrölve
4 evőkanál kókuszzsír
1 teáskanál levendula illóolaj
kevés mandulaolaj

Keverjük össze a szódabikarónát a citromsavval, zablisttel, kókusszal, körömvirággal és adjuk hozzá az olvasztott kókuszzsírt, illóolajat. Ha nem állna össze akkor egy kevés mandulaolajat adjunk hozzá. Gyúrjunk belőle golyókat vagy nyomkodjuk kicsi formákba. Én formába tettem és úgy hagytam két napig.
Ha színes golyókat szeretnénk, pici ételfestéket is csepegtethetünk bele, esetleg csillámot tehetünk bele (tortadíszítésre használhatót).
Természetesen gyúrhatunk bele apróra vágott levendula- vagy kamillavirágot is.

Már ki is próbáltuk, nagyon kellemes illatú és jól pezseg a vízben. :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése